top of page

Podmínky věrnostního programu SELF CARE CLUB

1. ÚČEL

Věrnostní program SELF CARE CLUB (dále jen „Věrnostní program“) je věrnostní program vytvořený společností MP CLINIC official s.r.o. IČO 27918092, spisová značka C 126429 vedená u Městského soudu v Praze zapsána 25. července 2007 se sídlem Bořanovice - Pakoměřice, Družstevní 110, okres Praha - východ, PSČ 25065 a spravovaný na pobočce MP CLINIC (dále jen „MP CLINIC“).

Tyto obchodní podmínky (dále jen „OP“) se uzavírají mezi členy Věrnostního programu (dále jen „Členové“) a subjektem MP CLNIC (dále jen „Zúčastněný subjekt“), a vymezují podmínky, za kterých Členové Věrnostní program využívají.

OP jsou přístupné kdykoli v elektronické podobě prostřednictvím odkazu na webových stránkách Zúčastněného subjektu..

 

2. ČLENSTVÍ V PROGRAMU

Věrnostní program je vyhrazen pro osoby starší 18 let, které potvrdily svůj souhlas s OP a sdělily osobní údaje požadované v přihlašovacím formuláři.

Členství v programu nevyžaduje žádné nákupy a je zcela zdarma. Je omezeno na jedno členství pro jednu fyzickou osobu a na jednu e-mailovou adresu (stejné příjmení, jméno, e-mailová adresa).

Pokud společnost MP CLINIC zjistí, že stejná osoba vlastní více věrnostních účtů, vyhrazuje si právo sloučit všechny údaje, body a další výhody Člena do jednoho věrnostního účtu a ostatní účty deaktivovat.

Osoba se může přihlásit k Věrnostnímu programu na webových stránkách MP CLINIC a na pobočce. Při vstupu do Věrnostního programu je Člen vyzván, aby vyplnil své osobní údaje na webových stránkách nebo aby tyto údaje poskytl na recepci. Registrací potvrzuje Člen zpracování těchto osobních údajů.

3. VÝHODY VĚRNOSTNÍHO PROGRAMU

Věrnostní program umožňuje Členům využívat některé výhody, které je opravňují k různým odměnám, jež mohou od Zúčastněného subjektu získat na základě:

  • zaplacení služby na pobočce MP CLINIC

  • dalších akcí (jak je uvedeno ve Věrnostním programu) prováděných u Zúčastněného subjektu.

Výhody a odměny v rámci Věrnostního programu závisí na statusu Člena, který je určen počtem získaných věrnostních bodů (dále jen „Věrnostní body“).

Člen získává Věrnostní body za každou transakci, a to v poměru 1 BOD = 500 Kč

bottom of page